İlaç Endüstrisi Hedefli Çekim Merkezi: İLAFAR adlı projemizin imza töreni Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Mustafa VARANK'ın katılımı ile gerçekleştirildi
İlaç Endüstrisi Hedefli Çekim Merkezi: İLAFAR adlı projemizin imza töreni Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Mustafa VARANK'ın katılımı ile gerçekleÅŸtirildi.
Cazibe Merkezleri Destekleme Programı Kapsamında İLAFAR tarafından sunulan ve desteklenen “İlaç Endüstrisi Hedefli Çekim Merkezi: İLAFAR” adlı projenin protokolü; Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sayın Mustafa VARANK ve Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Süleyman BAYKAL tarafından imzalandı.
İmza töreninde konuÅŸma yapan Sayın Varank; Karadeniz Teknik Üniversitesi İlaç ve Farmasötik Teknoloji Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi’nin (İLAFAR) kapasitesinin daha da güçlendirileceÄŸini, verilecek bu proje desteÄŸi ile ilaç sektöründe ihtiyaç duyulan analiz ve Ar-Ge çalışmalarının hız kazanacağını, araÅŸtırma ve eÄŸitim bazlı iÅŸbirliÄŸiyle İLAFAR'ın bir çekim merkezi haline geleceÄŸini ifade etti.
20 Åžubat 2020