Kurum İdari Kurulu Toplantısı (Eğitim İş Kolu) Gerçekleştirildi

4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu'nun 22’ nci maddesi ile "Toplu SözleÅŸme GörüÅŸmelerinin Yapılma Usul ve Esasları İle Kamu Görevlileri Hakem Kurulu, Kamu Personeli Danışma Kurulu ve Kurum İdari Kurullarının TeÅŸkili, Çalışma Usul ve Esaslarına İliÅŸkin Yönetmelik"in 14 ‘üncü maddesi gereÄŸince 30.04.2026 PerÅŸembe günü saat 10.30’da, Üniversitemiz Senato Salonunda Kurum İdari Kurul toplantısı gerçekleÅŸtirildi.
Üniversitemiz Genel Sekreter V. Prof. Dr. Cemil RAKICI’nın baÅŸkanlığını yaptığı toplantıya, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk ÖZTÜRK ve Adem AKTAR, Hukuk MüÅŸaviri Çetinkaya GÜMRÜKÇÜOÄžLU, Strateji GeliÅŸtirme Daire BaÅŸkanı İsmail ÇOM, İdari ve Mali İşler Daire BaÅŸkanı İsmail KÜÇÜK, Yapı İşleri ve Teknik Daire BaÅŸkanı Yasin ÖZTEL, SaÄŸlık Kültür ve Spor Daire BaÅŸkanı Ömer SALİMOÄžLU, Personel Daire BaÅŸkanı Seyhan ÖZÇETİN ASLAN, Personel Daire BaÅŸkanlığı Åžube Müdürü Esra GÜMRÜKÇÜOÄžLU ile EÄŸitim-Bir-Sen 2 Nolu Trabzon Åžubesi BaÅŸkanı Özer PANK, Åžube Sekreteri Mustafa AKSOY, Åžube BaÅŸkan Yardımcısı Murat YAZICI katılım saÄŸladılar.
Toplantıda; lojman tahliye sürelerinin makul düzeye çekilmesi, MYO bünyesindeki öÄŸretim görevlilerinin sürekli statüye geçirilmesi, 50/d’li araÅŸtırma görevlilerinin 33/a kadrosuna aktarılması, Farabi Hastanesi’nde personele cerrahi iÅŸlemlerde öncelik ve indirim saÄŸlanması ile engelli çalışanlara yönelik lojman tahsisinde pozitif ayrımcılık uygulanması talepleri gündeme alınmıştır. Söz konusu önerilerin; mevcut imkânlar, yasal mevzuat ve kurumsal çalışma barışı ilkeleri çerçevesinde deÄŸerlendirilerek karara baÄŸlanması hususunda görüÅŸ birliÄŸine varılmıştır.
Toplantı sonunda Üniversitemiz Genel Sekreter V. Prof. Dr. Cemil RAKICI, katılımcılara teÅŸekkür ederek alınan tavsiye kararlar, yapılan ve yapılacak süreç iyileÅŸtirmelerinin Üniversitemize hayırlı olması temennisinde bulundu.
30 Nisan 2026