Kurum İdari Kurulu (Eğitim İş Kolu) Toplantısı Gerçekleştirildi

Üniversitemiz ile yetkili sendika EÄŸitimciler BirliÄŸi Sendikası (EÄŸitim-Bir-Sen) Trabzon 2 Nolu Åžubesi arasında, 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu ve ilgili yönetmelik gereÄŸince Kurum İdari Kurulu (KİK) Toplantısı gerçekleÅŸtirildi.
23 Ekim 2025 tarihinde KTÜ Senato Salonu'nda gerçekleÅŸtirilen toplantıya, Üniversitemiz Genel Sekreter V. Prof. Dr. Cemil RAKICI baÅŸkanlık etti.
Toplantıya, Üniversite yönetimini temsilen Genel Sekreter Yardımcıları Ufuk ÖZTÜRK ve Adem AKTAR, Hukuk MüÅŸaviri Çetinkaya GÜMRÜKÇÜOÄžLU, Strateji GeliÅŸtirme Daire BaÅŸkanı İsmail ÇOM, SaÄŸlık Kültür ve Spor Dairesi BaÅŸkanı Ömer SALİMOÄžLU, Personel Daire BaÅŸkan V. Seyhan ÖZÇETİN ASLAN ve Personel Daire BaÅŸkanlığı Åžube Müdürü Esra GÜMRÜKÇÜOÄžLU katıldı.
Sendika heyetinde ise EÄŸitim-Bir-Sen Trabzon 2 Nolu Åžube BaÅŸkanı Özer PANK , Åžube Sekreteri Mustafa AKSOY ile Åžube BaÅŸkan Yardımcıları Murat YAZICI, Perihan KUKUL ve Furkan UÇAR yer aldı.
GerçekleÅŸtirilen toplantıda, Üniversitemiz mevcut uygulamaları ve önerilere dönük yapılabilecek iyileÅŸtirmeler istiÅŸare edilmiÅŸtir. Ana gündem maddeleri arasında;
Toplantı sonunda Genel Sekreter V. Prof. Dr. Cemil RAKICI, katılımcılara teÅŸekkür ederek, dile getirilen önerilerin üniversitemizin geliÅŸimi adına yapıcı katkılar sunduÄŸunu ve bu yapıcı istiÅŸare ortamının sürdürülmesinin kurum kültürü açısından önemini vurguladı. Kurul, görüÅŸülen maddelere iliÅŸkin çalışmalara devam edilmesi kararıyla sona erdi.
23 Ekim 2025