KTÜ Kalite Komisyonu Enstitümüzü Ziyaret Etti
Karadeniz Teknik Üniversitesi Kalite Komisyonu, Üniversite genelinde yürütülen kalite güvence çalışmaları kapsamında baÅŸlattığı 2025 yılı saha ziyaretlerinin ilkini 16 Ekim 2025 tarihinde Enstitümüze gerçekleÅŸtirdi.
Toplantıya KTÜ Kalite Komisyonu üyeleri, Enstitümüz Kalite Komisyonu üyeleri, öÄŸrenci temsilcileri ve gözlemci olarak çeÅŸitli birimlerden kalite personeli katılım saÄŸladı.
Kalite Komisyonu üyeleri, Enstitümüzde yürütülen eÄŸitim-öÄŸretim, araÅŸtırma-geliÅŸtirme, toplumsal katkı ve yönetim süreçlerinde kalite standartlarının etkinliÄŸinin artırılması hedefi doÄŸrultusunda, süreçlerin sürekli iyileÅŸtirilmesi yönündeki çalışmaların önemine deÄŸindi.
Enstitü Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Yahya TERZİ, Enstitümüzde yürütülen akademik ve idari süreçler, kalite güvence sistemi uygulamaları, paydaÅŸ katılımı ve sürekli iyileÅŸtirme çalışmaları hakkında kapsamlı bir sunum gerçekleÅŸtirdi.
Enstitü Müdürümüz Prof. Dr. İlhan ALTINOK, Enstitümüzün kalite standartlarını artırmak için güçlü yönlerini ve geliÅŸime açık alanlarını tespit etmeyi, bu doÄŸrultuda sürdürülebilir bir kalite yönetim sistemi oluÅŸturmayı hedefleyen, sürekli iyileÅŸtirme yaklaşımının yerleÅŸmesi için yapılan bu ziyaretlerin önemine deÄŸinerek, Kalite Komisyonu üyelerine ziyaretleri ve deÄŸerli katkıları için teÅŸekkür etti.


17 Ekim 2025