Enstitümüz Müdür Yardımcılarından "Türkiye Sıfır Atık Çevre ve İklim Değişikliği Çalıştayı" na Katkı
Sürdürülebilir bir gelecek hedefi doÄŸrultusunda, Üniversitemizin ev sahipliÄŸinde düzenlenen “Türkiye Sıfır Atık ve İklim DeÄŸiÅŸikliÄŸi Çalıştayı”, 5 Mayıs 2026 tarihinde KTÜ Sahil Tesisleri’nde baÅŸarıyla gerçekleÅŸtirildi.
COP 31 kapsamında ve Sıfır Atık Vakfı liderliÄŸinde organize edilen çalıştay, 09.00–17.00 saatleri arasında yoÄŸun katılımla gerçekleÅŸtirildi. Farklı kurum ve kuruluÅŸlardan çok sayıda yetkilinin katılım saÄŸladığı etkinlikte, iklim kriziyle mücadele stratejileri ile sıfır atık hedeflerine ulaÅŸmak için atılması gereken kritik adımlar ele alındı.
Çalıştay kapsamında, Enstitümüz Müdür Yardımcıları Doç. Dr. Koray ÖZÅžEKER ve Doç. Dr. Yahya TERZİ görev alarak etkinliÄŸe katkı sundu. Program sonunda, deÄŸerli katkılarından dolayı kendilerine teÅŸekkür belgesi takdim edildi.
06 Mayıs 2026