Enstitümüz, İç Paydaş Toplantısını Gerçekleştirdi
23.12.2025 tarihinde Enstitümüzde gerçekleÅŸtirilen İç PaydaÅŸ Toplantısı, kurumsal kalite süreçlerinin güçlendirilmesi ve sürekli iyileÅŸtirme anlayışının geliÅŸtirilmesi hedefleri doÄŸrultusunda verimli bir ÅŸekilde tamamlandı.
Toplantı kapsamında, Enstitünün akademik ve kurumsal geliÅŸimini desteklemeye yönelik önemli baÅŸlıklar ele alındı. Bu doÄŸrultuda; eÄŸitim-öÄŸretim süreçlerinin niteliÄŸinin artırılması ve Enstitü bünyesinde program çeÅŸitliliÄŸinin saÄŸlanmasına yönelik çalışmalar deÄŸerlendirildi. Özellikle, farklı disiplinleri bir araya getirmesi planlanan yeni disiplinlerarası yüksek lisans programının açılmasına iliÅŸkin görüÅŸ ve öneriler paylaşıldı.
Ayrıca araÅŸtırma-geliÅŸtirme faaliyetlerinin güçlendirilmesi, akademik üretkenliÄŸin artırılması ve ulusal ile uluslararası proje süreçlerine daha etkin katılım saÄŸlanmasına yönelik deÄŸerlendirmelerde bulunuldu. EÄŸitim-öÄŸretim ve araÅŸtırma faaliyetlerini destekleyecek fiziki, teknik ve akademik altyapının geliÅŸtirilmesi konusu da toplantı gündeminde yer aldı.
Toplantıya; Enstitü Müdürümüz, Müdür Yardımcımız, Deniz Bilimleri ve Teknolojisi MühendisliÄŸi, Denizcilik İşletmeleri Yönetimi, Balıkçılık Teknolojisi MühendisliÄŸi, Gemi Makineleri İşletme MühendisliÄŸi, Gemi İnÅŸaatı ve Gemi Makineleri MühendisliÄŸi Bölümleri temsilcileri katıldı. Tüm paydaÅŸlara katılımları ve katkıları için teÅŸekkürlerimizi sunarız.
24 Aralık 2025