Kampüs dışından baÄŸlanacak kullanıcılarımız aÅŸağıda belirtilen ayarların ilk 4 adımını aynı yapacaklardır. Sadece 5. Adımda gösterilen ayarları deÄŸiÅŸtireceklerdir.
1.ADIM
Microsoft Outlook 2007 programının üst kısmında bulunan "Araçlar (Tools)" menüsünden "Hesap Ayarları (Account Options)" seçeneÄŸini tıklıyoruz.

2.ADIM
Karşımıza çıkan pencerede E-posta sekmesinin altında "Yeni (New)" butonuna tıklıyoruz. Çıkan ekranda aÅŸağıdaki resimdeki gibi size ait olan bilgilerinizi girerek sunucu ayarlarını veya ek sunucu türlerini el ile yapılandır seçeneÄŸini seçerek ileri butonuna basın.

3.ADIM
Devam ettiÄŸinizde karşınıza gelecek olan pencereden, Internet E-posta seçeneÄŸini seçerek İleri butonuna basınız.

4.ADIM
Açılan Internet E-Posta Ayarları penceresindeki ilgili yerleri aÅŸağıdaki resimde görüldüÄŸü gibi E-posta bilgilerinizi giriniz ve DiÄŸer Ayarlar butonuna tıklayınız.

5.ADIM
Açılan Internet E-posta Ayarları penceresinde Giden Sunucusu sekmesinde "Giden sunucum (SMTP) için kimlik doÄŸrulaması gerektiriyor" seçeneÄŸini iÅŸaretleyiniz, GeliÅŸmiÅŸ sekmesinde aÅŸağıda saÄŸda bulunan resimdeki bilgileri girerek tamam butonuna basınız. Son olarak çıkan ekranda ileri ve tamam butonlarına basarak iÅŸlemlerimizi bitiriyoruz.

Kampus dışından bağlanacak kullanıcılar ayarlarını alttaki resimlerdeki gibi yapacaktır.

08 Nisan 2015