Mart
Kanca Kan Vermeye Devam Ediyor
KANCA KAN VERMEYE DEVAM EDİYOR
KTÜ Sürmene Abdullah Kanca Meslek Yüksekokulu MüdürlüÄŸü öÄŸrencileri ve personeli tarafından, Türk Kızılayı’na kan bağışı devam ediyor. Türk Kızılayı Trabzon Åžube BaÅŸkanlığı tarafından Meslek Yüksekokulu MüdürlüÄŸünde kan bağışı kampanyası düzenlendi.
Kan bağışı kampanyasında kan veren MYO Müdürü Doç. Dr. Hamdullah Çuvalcı, ihtiyaç zamanında kan bulunabilmesi için, saÄŸlıklı zamanda kan vermenin önemine vurgu yaptı. MYO Müdürü Doç. Dr. Hamdullah Çuvalcı, “Bir ünite kan ile 3 insanın hayatının kurtulmasına vesile olabilmektedir. ÖÄŸrencilerimizin meslekleri ile ilgili kendilerini en güzel ÅŸekilde yetiÅŸtirmelerinin yanında, sosyal sorumluluk sahibi olmalarına da büyük önem vermekteyiz. Meslek Yüksekokulumuzda her yıl birkaç kez düzenli aralıklarla kan bağışı kampanyası yapılmaktadır. MYO personelimiz ve öÄŸrencilerimizi kan bağışı konusundaki ilgilerinden dolayı tebrik ediyorum. Türk Kızılayı Trabzon Åžube BaÅŸkanlığı personeline de gayretlerinden dolayı teÅŸekkür ediyorum.” Dedi. Kan bağışı kampanyasında, Kan Bağışı ekip sorumlusu Dr. Birgül Eskici, Türk Kızılayı DoÄŸu Karadeniz Trabzon Bölge Kan Merkezi Kan Bağışçısı Kazanım Uzmanı Emre NalçaoÄŸlu ile diÄŸer saÄŸlık ve teknik personel hazır bulundu. Kampanya çerçevesinde MYO Müdürü Doç. Dr. Hamdullah Çuvalcı, MYO Müdür Yardımcısı ÖÄŸr. Gör. Cahit Soysal, MYO Sekreteri Ali Rıza KöroÄŸlu, öÄŸretim elemanları ve idari personel ile öÄŸrenciler tarafından 55 ünite kan bağışı yapıldı.
Kan bağışında bulunan öÄŸrenci ve personele Kızılay görevlilerince kek, soda ve meyva suyu gibi çeÅŸitli ikramlar yapıldı, hediyeler verildi.