Mayıs
Geleneksel "Abdullah Kanca İftar Yemeği"nde Buluştuk.
Meslek Yüksekokulumuzun geleneksel hale gelen iftar yemeÄŸi bu yıl Trabzon İkram sofrasında yapıldı. Akademik ve İdari Personellerimiz ve ailelerinin de katılımı ile gerçekleÅŸen iftar yemeÄŸinde, Meslek Yüksekokulumuz Müdürü Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI; Her yıl geleneksel hale gelen iftar yemeÄŸimiz için gerekli destekleri esirgemeyen, Proje günlerimizde, mezuniyetlerimizde maddi manevi devamlı yanımızda olan MYO kurucumuz KANCA A.Åž. ve ailesine sonsuz teÅŸekkürlerimizi iletiyoruz dedi.
