Mayıs
Futbol Takımımız KTÜ Süper Liginde
FUTBOL TAKIMIMIZ KTÜ SÜPER LİGİNDE
Spor Åžöleni kapsamında düzenlenen geleneksel futbol turnuvasının final maçında, Sürmene Abdullah Kanca Meslek Yüksekokulunu 2-1 maÄŸlup eden Trabzon MYO ÅŸampiyon oldu. Abdullah Kanca MYO ise KTÜ Süper Liginde oynamaya hak hazandı.
KTÜ SaÄŸlık Kültür ve Spor Daire BaÅŸkanlığı tarafından organize edilen turnuvanın final maçı oldukça çekiÅŸmeli geçti. KarşılaÅŸmanın başında 1-0 öne geçen Abdullah Kanca Meslek Yüksekokulu, üstünlüÄŸünü koruyamadı ve maçı 2-1 kaybetti. Abdullah Kanca MYO Teknik Sorumlusu ÖÄŸr. Gör. Umut Bayraktar maçtan sonra yaptığı açıklamada; “Tüm öÄŸrencilerimizi tebrik ediyorum. Bu turnuvada final oynamak nasip oldu. Önümüzdeki yıl İnÅŸallah kupayı almak istiyoruz. Finale çıktığımız için, KTÜ Süper Liginde oynamaya da hak kazandık. Oyuncu öÄŸrencilerimiz çok gayret gösterdiler. Maç boyunca üstün oynayan, güzel futbol oynayan takımdık. Åžansız bir gol yedik. Trabzon MYO ekibini tebrik ediyorum. Destek veren tüm taraftarlarımıza ve ekibimize teÅŸekkür ediyorum. ” Dedi.
KarşılaÅŸmaya ilgi büyüktü. Abdullah Kanca MYO Müdürü Doç. Dr. Hamdullah Çuvalcı, SaÄŸlık Kültür ve Spor Daire BaÅŸkanı Necmi Kırkbir, Trabzon MYO ve Abdullah Kanca MYO idarecileri, akademik ve idari personelleri ile çok sayıda öÄŸrenci final maçını izleyenler arasında idi. Her iki takım oyuncularının maç öncesinde dostluk örneÄŸi göstererek birlikte tribünleri selamlamaları dikkat çekti.
KTÜ 35. Spor Åžöleni kupaları, 21 Mayıs 2015 tarihinde düzenlenecek törende verilecek.