AÄŸustos
2018-2022 yılları arasında UZEM'de görev yapan Şube Müdürü İbrahim POLAT'a plaket takdim edildi.
2018 yılından itibaren kurumumuzda görev yapan, iÅŸ ahlakı, iÅŸ bitirme, çalışma kültürü ve insanlık adına çok ÅŸey öÄŸrendiÄŸimiz, ayrılığına birimimiz adına üzülüp üniversitemiz ve tüm bölge insanları için sevindiÄŸimiz Åžube Müdürümüz Sayın İbrahim Polat KTÜ FARABİ Hastanesinde Hastane Müdürü olarak görevine baÅŸlamıştır. Bu sebeple kendisine plaket takdim edilmiÅŸtir.