haberler

İLAFAR Ar-Ge Çalışmasının Sonuçları, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı ile Paylaşıldı

Üniversitemiz ile T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı DoÄŸa Koruma ve Milli Parklar Genel MüdürlüÄŸü (DKMP) arasında baÅŸlatılmış olan ve bölgemizde yetiÅŸen iki endemik bitkinin ilaç olabilme potansiyelinin araÅŸtırıldığı projede, pre-klinik çalışmaların birinci aÅŸaması tamamlandı.

Rektörümüz, Ülkemizin milli ve yerli ilaç hedefi için kurumlar arasındaki bu tür örnek Ar-Ge iÅŸ birliklerinin devamı temennisinde bulunarak proje ekibine teÅŸekkür ederken KTÜ-İLAFAR (İlaç ve Farmasötik Teknoloji Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi) Müdürü Prof. Dr. F. Sena SEZEN tarafından T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı’ndan gelen heyete, proje sonuçları hakkında bir sunum gerçekleÅŸtirildi.

Heyet içerisinde; DKMP Genel Müdür Yardımcısı Mustafa BULUT, DKMP 12. Bölge Müdürü Cüneyt ALOÄžLU, DKMP Genel MüdürlüÄŸü Daire BaÅŸkanı M. TuÄŸrul ÅžAHİN ve DKMP Trabzon Åžube Müdürü Akif ÜMÜZER yer alırken toplantı sonunda, pre-klinik birinci aÅŸaması olumlu verilerle sonuçlanan çalışmanın sürdürülmesi ve sürecin, Ülkemiz için ilaç olma potansiyeline doÄŸru ilerlemesi ve iÅŸ birliÄŸinin devamı noktasında görüÅŸ birliÄŸine varıldı.

      


14 Ekim 2021

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç