duyurular

01

Temmuz

İlaç Endüstrisi ile İş Birliği Protokolü

Rektörlük

Üniversitemiz İlaç ve Farmasötik Teknoloji Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (İLAFAR) ile İlaç Endüstrisi İşverenler Sendikası (İEİS) arasında ilaç sanayinin talep ve sorunlarına yönelik yüksek lisans ve doktora tez çalışmalarının yapılabilmesi için iÅŸ birliÄŸi protokolü imzalandı.

İLAFAR adına Rektörümüz sayın Prof. Dr. Süleyman BAYKAL ile İEİS adına İEİS Ar-Ge Çalışma Grubu BaÅŸkanı Sayın Hakan ÅžAHİN (Nobel İlaç Genel Müdürü) tarafından imzalanan protokol ile ilaç sektörünün ihtiyaç, beklenti ve geliÅŸme hedefleri kapsamında alanlar belirlenerek bu alanlardaki konularda KTÜ SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü bünyesinde yüksek lisans ve doktora tez çalışmaları gerçekleÅŸtirilecek.

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç