Üniversitemiz Öğrencileri ile İdari ve Akademik Personel Dostluk Maçında Buluştu
Üniversitemiz öÄŸrencileri ile idari ve akademik personeli arasında düzenlenen dostluk maçı, büyük bir heyecan ve centilmenlik içerisinde gerçekleÅŸtirildi.
Üniversite mensupları ile öÄŸrencileri aynı sahada buluÅŸturan karşılaÅŸmada, dostluk ve dayanışma ön planda tutuldu. Karşılıklı atılan gollerle renklenen maçta taraflar birbirine üstünlük saÄŸlayamazken, karşılaÅŸma beraberlikle sona erdi.
Sporun birleÅŸtirici gücünü yansıtan etkinlik, öÄŸrenciler ile idari ve akademik personel arasındaki iletiÅŸim ve kaynaÅŸmanın güçlenmesine katkı sundu.
Dostluk, birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı karşılaÅŸma, maç sonunda çekilen hatıra fotoÄŸrafı ile tamamlandı. Üniversite camiasını bir araya getiren etkinlik, katılımcılara keyifli anlar yaÅŸattı.
15 Haziran 2026