Sıfır Atık Koordinatörlüğü 2026 yılı Değerlendirme Toplantısı
KTÜ Sıfır Atık KoordinatörlüÄŸü tarafından 2026 yılı deÄŸerlendirme ve planlama toplantısı gerçekleÅŸtirildi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Sıfır Atık KoordinatörlüÄŸü tarafından 2026 yılı deÄŸerlendirme ve planlama toplantısı gerçekleÅŸtirildi. Toplantıya Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI’nın yanı sıra Rektör Yardımcılarımız Prof. Dr. Bünyamin ER, Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž, Prof. Dr. Ali TEMİZ ile Genel Sekreter V. Cemil RAKICI’nın katılım saÄŸladı. Sıfır Atık Koordinatörümüz Prof. Dr. Dilek BEYAZLI 2026 yılı sunumunu gerçekleÅŸtirdi.
Toplantıda, Üniversitemizde yürütülen sıfır atık çalışmalarının mevcut durumu deÄŸerlendirilmiÅŸ; 2025 yılı faaliyetleri kapsamında elde edilen kazanımlar ile geliÅŸtirilmesi gereken alanlar ele alınmıştır. 2026 yılına yönelik olarak kampüs genelinde uygulanması planlanan sıfır atık faaliyetleri, sürdürülebilir çevre politikaları ve farkındalık artırıcı çalışmalar hakkında görüÅŸ alışveriÅŸinde bulunuldu.. Bu kapsamda; atıkların kaynağında ayrıştırılması, geri dönüÅŸüm oranlarının artırılması ve akademik-idari personel ile öÄŸrencilerin sürece daha etkin katılımının saÄŸlanmasına yönelik planlamalar deÄŸerlendirilmiÅŸtir.
Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI, Üniversitelerin çevreye duyarlı uygulamalarda öncü rol üstlenmesinin önemine dikkat çekerek, sıfır atık çalışmalarının kurumsal düzeyde desteklenmeye devam edileceÄŸini ifade etti. Sıfır Atık Koordinatörümüz Prof. Dr. Dilek BEYAZLI ise önümüzdeki dönemde eÄŸitim, bilgilendirme ve uygulamaya yönelik faaliyetlerin artırılmasının hedeflendiÄŸini belirtmiÅŸtir.
20 Ocak 2026