Tıbbi Laboratuvar Çalışanları Haftası

Meslek Yüksekokulumuz Tıbbi Laboratuvar Programı öÄŸrencileri tarafından, “Tıbbi Laboratuvar Çalışanları Haftası” kapsamında anlamlı ve verimli bir etkinlik gerçekleÅŸtirildi.
Programa, Üniversitemiz Farabi Hastanesi BaÅŸhekimliÄŸi Tıbbi Mikrobiyoloji Anabilim Dalı BaÅŸkanı Prof. Dr. Celal KurtuluÅŸ Buruk ile Üniversitemiz Farabi Hastanesi’nde görev yapan, aynı zamanda okulumuz mezunlarından olan SaÄŸlık Teknisyeni Muzaffer Kuru ve SaÄŸlık Teknikeri Mehmet Ali ÖzdeÅŸ katılarak bilgi ve deneyimlerini öÄŸrencilerimizle paylaÅŸtılar. Alanın içinden gelen deÄŸerli isimlerin samimi anlatımları, öÄŸrencilerimiz için hem yol gösterici hem de ilham verici oldu.
Etkinlik kapsamında öÄŸrencilerimizin gerçekleÅŸtirdiÄŸi sunumlar ise mesleki farkındalıklarını, geliÅŸimlerini ve özverilerini bir kez daha ortaya koydu. Bu tür buluÅŸmalar, mezunlarımız ile öÄŸrencilerimiz arasında güçlü bir baÄŸ kurulmasına katkı saÄŸlarken, mesleki dayanışmanın da en güzel örneklerinden birini oluÅŸturdu.
Katkılarıyla bizlere deÄŸer katan kıymetli hocamız Prof. Dr. Celal KurtuluÅŸ Buruk’a, deneyimleriyle öÄŸrencilerimize ışık tutan deÄŸerli mezunlarımız Muzaffer Kuru ve Mehmet Ali ÖzdeÅŸ’e teÅŸekkür ederiz. Ayrıca programın hazırlanmasında emeÄŸi geçen ve baÅŸarılı sunumlarıyla etkinliÄŸe anlam katan tüm öÄŸrencilerimizi gönülden tebrik ederiz.
Birlikte üreten, paylaÅŸan ve geliÅŸen bir akademik ortamın parçası olmaktan mutluluk duyuyoruz.
30 Nisan 2026