KTÜ'de "Geri Dönüşüm ve Önemi" Konulu Online Eğitim Gerçekleştirildi

Üniversitemiz Of Teknoloji Fakültesi İnÅŸaat MühendisliÄŸi Bölümü ÖÄŸretim Üyelerinden Dr. ÖÄŸr. Üyesi Nurcan ÖZTÜRK tarafından, 04 Aralık 2025 PerÅŸembe günü saat 11.00’da “Geri DönüÅŸüm ve Önemi” konulu çevrim içi eÄŸitim düzenlenmiÅŸtir. EÄŸitim, Microsoft TEAMS üzerinden gerçekleÅŸtirilmiÅŸ olup tüm öÄŸrencilere, akademik ve idari personele açık ÅŸekilde yürütülmüÅŸtür.
Günümüzde doÄŸal kaynakların hızla tükenmesi, atık miktarının artması ve çevresel sürdürülebilirliÄŸin daha kritik hâle gelmesi nedeniyle geri dönüÅŸümün önemi her zamankinden daha fazla gündemdedir. EÄŸitim kapsamında; geri dönüÅŸüm süreçleri, atık yönetimi, sürdürülebilir yaÅŸam alışkanlıkları ve çevre bilincinin yaygınlaÅŸtırılması gibi konular bilimsel bir bakış açısıyla ele alınmıştır.
EtkinliÄŸin gerçekleÅŸmesinde KTÜ UZEM teknik altyapı desteÄŸi saÄŸlamış, ayrıca toplantıya aktif ÅŸekilde katılım göstermiÅŸtir. Üniversitemizde çevresel farkındalığı artırmaya yönelik bu deÄŸerli katkıları için Dr. ÖÄŸr. Üyesi Nurcan ÖZTÜRK’e teÅŸekkür ederiz.
04 Aralık 2025