KTÜ SEM ile Ali Osman Ulusoy Şirketler Grubu İş Birliğinde İlk Sertifika Töreni Düzenlendi

Üniversitemiz Sürekli EÄŸitim Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (SEM) ile Ali Osman Ulusoy Akademi arasında imzalanan iÅŸ birliÄŸi protokolü kapsamında yürütülen eÄŸitim programlarının ilk sertifika töreni, KTÜ TV stüdyosunda düzenlendi.
Törene, Rektör V. Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž, Ali Osman Ulusoy Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Hülya ULUSOY, KTÜ SEM Müdürü Doç. Dr. Muhammet BERİGEL ile akademisyenler ve eÄŸitime katılan kursiyerler iÅŸtirak etti.
KTÜ SEM Müdürü Doç. Dr. Muhammet BERİGEL’in, protokolün amacı ve eÄŸitim sürecine iliÅŸkin bilgilendirmede bulunmasıyla baÅŸlayan programda duygu ve düÅŸüncelerini dile getiren Rektör Vekili Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž, yaÅŸam boyu öÄŸrenmenin bireysel ve kurumsal geliÅŸimdeki önemine dikkat çekti.
Rektör V. Prof. Dr. URSAVAÅž, ÅŸirket çalışanlarının yetkinliklerini güçlendirmeyi, kurumsal kültürü, hizmet kalitesini ve verimliliÄŸi artırmayı hedefleyen bu iÅŸ birliÄŸinin son derece kıymetli olduÄŸunu belirterek, “Bu anlamlı iÅŸ birliÄŸinde emeÄŸi geçenleri kutluyor, sertifika almaya hak kazanan tüm katılımcıları tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Programda konuÅŸan Ali Osman Ulusoy Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Hülya ULUSOY ise üniversite-sanayi iÅŸ birliklerinin önemine vurgu yaparak, “KTÜ ile gerçekleÅŸtirilen bu iÅŸ birliÄŸi, çalışanlarımızın mesleki ve kiÅŸisel geliÅŸimlerine önemli katkılar sunarken, kurumsal yapımızın güçlenmesine de deÄŸerli kazanımlar saÄŸlamaktadır.” dedi.
Tören, Rektör V. Prof. Dr. URSAVAÅž'ın Ali Osman Ulusoy Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Hülya ULUSOY'a plaket takdimi ve eÄŸitim programını baÅŸarıyla tamamlayan katılımcılara sertifikalarının takdim edilmesiyle sona erdi.
Törenden anlık görüntülerin yer aldığı kısa video içeriÄŸini izlemek için tıklayınız.
30 Ocak 2026