"İç Hastalıkları Hemşireliği Klinik Öğretiminde Farklı Yöntem ve Teknikler" Konulu Bilimsel Seminer Gerçekleştirildi
Karadeniz Teknik Üniversitesi SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü İç Hastalıkları HemÅŸireliÄŸi Yüksek Lisans Programı kapsamında düzenlenen “İç Hastalıkları HemÅŸireliÄŸi Klinik ÖÄŸretiminde Farklı Yöntem ve Teknikler” baÅŸlıklı seminer, Doç. Dr. Seçil GÜLHAN GÜNER tarafından 9 Mart 2026 tarihinde saat 11.00’de KTÜ SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi Toplantı Salonu’nda gerçekleÅŸtirildi. Program kapsamında iç hastalıkları hemÅŸireliÄŸi klinik süreçlerinde güncel eÄŸitim-öÄŸretim metodolojileri, vaka temelli analiz yöntemleri kullanılarak kapsamlı bir ÅŸekilde ele alındı.
12 Mart 2026