Mart
Mart
2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Oryantasyon Programı ve II. Enstitü-Öğrenci Buluşması
Karadeniz Teknik Üniversitesi SaÄŸlık Bilimleri Enstitüsü tarafından yürütülen lisansüstü eÄŸitim-öÄŸretimin en önemli paydaşı olan siz öÄŸrencilerimizin baÅŸarısını arttırmaya yönelik etkin bir rehberlik yapabilmek, yaÅŸanabilecek olası olumsuzlukları en aza indirgemek üzere yüksek lisans ve doktora öÄŸrencileri ile aÅŸağıda belirtilen tarihlerde ayrı ayrı “Lisansüstü Süreçler Hakkında Oryantasyon/Bilgilendirme” temalı çevrimiçi “Enstitü-ÖÄŸrenci BuluÅŸması” gerçekleÅŸtirilecektir. Planlanan buluÅŸmada, eÄŸitimine bu dönem baÅŸlayan öÄŸrencilerimizin en hızlı ÅŸekilde sürece uyum saÄŸlaması, daha önceki dönemlerde baÅŸlamış olan öÄŸrencilerimizin ise deÄŸiÅŸiklikler hakkında bilgilendirilerek görüÅŸ ve önerilerinin alınması amaçlanmıştır.
Microsoft Teams üzerinden gerçekleÅŸtirilecek olan toplantının linki Üniversitemiz Bilgi Yönetim Sistemi’ne (BYS) kayıtlı olan e-posta adreslerine ve Enstitü Bilgi Sistemi’ne (EBS) “Bildirim” olarak toplantıdan 24 saat önce gönderilecektir. Toplantı linki kendisine ulaÅŸmayan öÄŸrencilerimizin Enstitü’nün “Bize Yazın” (https://www.ktu.edu.tr/sabe/bizeyazin) iletiÅŸim kanalı üzerinden durumlarını bildirmeleri halinde kendilerine tekrar link gönderilecektir.
İkincisi düzenlenecek olan “Enstitü-ÖÄŸrenci BuluÅŸması”na katılım konusunda göstereceÄŸiniz hassasiyete ÅŸimdiden teÅŸekkür ederim.