Fakülte Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Fakültemiz Danışma Kurulu Toplantısı, akademik ve idari süreçlerin deÄŸerlendirilmesi amacıyla gerçekleÅŸtirildi. Toplantıda, yükseköÄŸretimde güncel geliÅŸmeler, bölüm programlarının mevcut durumu ve kalite güvencesi çalışmaları kapsamlı biçimde ele alındı.
Toplantının ilk gündem maddesinde, YükseköÄŸretim Kurulu (YÖK) tarafından gündeme getirilen, eÄŸitim-öÄŸretimin yıl içinde üç dönem olarak yürütülmesi ve üç yıl içinde mezuniyetin tamamlanmasını hedefleyen proje hakkında görüÅŸ alışveriÅŸinde bulunuldu. Uygulamanın fakülte ve bölümler üzerindeki olası etkileri deÄŸerlendirilerek, akademik açıdan avantaj ve sınırlılıkları ele alındı.
Ardından, Orman MühendisliÄŸi Bölümü’nde 7+1 eÄŸitim sistemi tartışılarak, sistemin öÄŸrencilerin mesleki yeterliliklerine ve sektörle etkileÅŸimine saÄŸlayacağı katkılar üzerinde duruldu.
Toplantının bir diÄŸer gündem maddesinde, Peyzaj Mimarlığı Programı’nın akreditasyon süreci deÄŸerlendirilerek mevcut durum hakkında bilgilendirme yapıldı ve sürecin güçlendirilmesine yönelik öneriler paylaşıldı.
Ayrıca, Orman MühendisliÄŸi ile Orman Endüstri MühendisliÄŸi bölümlerinin 14–16 Aralık 2025 tarihlerinde geçirmiÅŸ olduÄŸu MÜDEK deÄŸerlendirme süreci hakkında kurul üyelerine ayrıntılı bilgi sunuldu. DeÄŸerlendirme sürecinde öne çıkan hususlar ve geri bildirimler ele alındı.
Toplantının devamında, bölümlerin eÄŸitim-öÄŸretim faaliyetleri genel olarak deÄŸerlendirilerek kalite artırıcı uygulamalar üzerinde duruldu. Son bölümde ise kurul üyelerinin görüÅŸ ve önerileri alınarak, fakültenin akademik ve kurumsal geliÅŸimine katkı saÄŸlayacak deÄŸerlendirmeler yapıldı.
Toplantı, karşılıklı görüÅŸ alışveriÅŸinin ardından iyi dileklerle sona erdi.


06 Åžubat 2026