DAİRE BAŞKANLIĞI
HİZMETLER
Daire Başkanımız Mustafa GENÇ, "Kurumsallaşmış İdari İnsan Kaynakları Süreçleri" Toplantısına Değişim Elçisi Olarak Katılım Sağladı
Üniversitemiz idari insan kaynağının kurumsal yapısını güçlendirmek ve insan kaynakları yönetiminde sürdürülebilir bir sistem oluşturmak amacıyla önemli bir etkinliğe Personel Daire Başkanlığı ev sahipliğinde, Memur Akademisi çatısı altında uzaktan eğitim sistemi aracılığıyla çevrim içi olarak katılım sağlandı.
Üniversitenin daha etkin ve şeffaf bir yapıya kavuşturulmasını hedefleyen stratejik insan kaynakları politikasına odaklanan toplantının açılış konuşmasını, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bünyamin ER gerçekleştirdi.
Prof. Dr. Bünyamin Er: “Geleceğin Güçlü KTÜ’sünü Birlikte İnşa Ediyoruz”
Prof. Dr. Bünyamin Er, konuşmasında KTÜ’nün stratejik hedeflerine ulaşmasında kurumsallaşmanın önemine vurgu yaparak, idari insan kaynakları süreçlerinde dijitalleşmenin, şeffaflığın ve adaletin esas alınmasının gerekliliğine değindi. “İdari ve akademik süreçlerimizi daha güçlü temellere oturtarak geleceğin KTÜ’sünü hep birlikte inşa ediyoruz. Bu süreçte insan kaynağımızı geliştirmek, onları motive etmek ve işgörenlerimizin performanslarını adil bir şekilde değerlendirmek önceliğimizdir. Bu tür toplantılar, kurumsal yapımızı güçlendirmek ve ortak hedeflerimize odaklanmak adına önemli fırsatlar sunmaktadır” dedi.
Personel Daire Başkanlığı personeli Öğr. Gör. Abdulsamet ÜÇÜNCÜ, 2024 yılı Nisan ayında başlatılan Dijital İnsan Kaynakları Yönetimi Modülü projesi hakkında bilgi verdi.
İdari insan kaynaklarının planlanması ve Performans Yönetim Sistemi (PYS) süreçlerinin etkin bir şekilde uygulanabilmesi için birim yöneticilerinin “değişim elçisi” olarak görevlendirildiğinin altını çizdi. Bu sürecin sürdürülebilirliğinin onların yetki ve sorumluluğunda olduğunu ifade etti. Performans Yönetim Sistemi’nin şeffaflık, adalet ve ölçülebilirlik ilkelerine dayanarak çalışanların bireysel katkılarını kurumsal hedeflerle uyumlu hale getirdiğini vurguladı.
Etkinlikte, idari birimlerde çalışan akademik ve idari personelin sorumlulukları, değerlendirici ağ tablolarının güncellenmesi süreci ve KTÜ Performans Yönetim Sistemi’nin uygulama detayları anlatıldı. Ayrıca, katılımcılardan gelen sorular yanıtlanarak süreçle ilgili farkındalık artırıldı.
Katılımcı Yönetim Anlayışımızla KTÜ Performans Yönetim Sistemini Ele Aldık
20 Aralık 2024
Yükseköğretimde Öğrenci İşleri; Mevzuat-Uygulama-Birliktelik Toplantısının 10'uncusu, Bursa Teknik Üniversitesinde (BTÜ) düzenlendi.
16 Haziran 2025
Mühendislik Fakültemiz, 2010?dan beri yürüttüğü MÜDEK akreditasyon süreci için 2026 sonrası döneme yönelik hazırlıklarını tamamlayarak başvurusunu yapmıştır.
04 Temmuz 2025
Üniversitemizde öğrenim gören uluslararası öğrencilerimiz için mezuniyet töreni düzenlendi.
26 Haziran 2025
Akreditasyon Önemli Bir Stratejik Hedefimiz
28 Mayıs 2025
Üniversitemiz, uluslararası yükseköğretim alanında dünyanın en büyük organizasyonlarından biri olan NAFSA 2025 Uluslararası Eğitim Fuarı'nda yerini aldı.
28 Mayıs 2025
Kantin, kafe ve lokanta gibi hizmet sunan tüm işletmelerde fiyat şeffaflığını artırmak amacıyla satılan ürünleri ve satış fiyatlarını gösterir QR kod uygulamasına geçilmiştir.
15 Mayıs 2025
2024 yılı faaliyetlerinin esas alındığı ödül süreci tamamlandı
13 Mayıs 2025
KTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Web Sayfası ve Çağrı Merkezi Kullanıcı Memnuniyet Araştırmasına Katılmak İçin Tıklayınız.
12 Şubat 2025
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Sıkça Sorulanlar Sayfamızı Ziyaret Etmek İçin Tıklayınız...
18 Ocak 2025
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Personeli Öğr. Gör. Yasin ŞAHİN ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Bilgi İşlem Birimi ile Yeni Dönem Hazırlık Toplantısı Gerçekleştirildi.
07 Şubat 2025
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın Hizmet Kalitesini Ve Memnuniyet Düzeyini Ölçmek, Değerlendirmek ve İyileştirmeye Açık Alanlarının Tespit Etmek İçin Anket Düzenlenmiştir.
31 Aralık 2024
Kalite Komisyonu üyeleri tarafından son bir yıl içerisinde üniversitemizde kalite güvence sistemi kapsamında yaşanan gelişmeler paylaşıldı.
12 Aralık 2024




