Ocak
Not Yükseltme Amacıyla Bütünleme Sınavına Girmek İsteyen Öğrencilerin Dikkatine
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Üniversitemiz Senatosunun 29.01.2015 gün ve 263 sayılı kararına göre Yarıyıl sonu sınavlarına katılma hakkı elde eden öÄŸrenciler ile not yükseltme amacıyla tekrar sınava girmek isteyen öÄŸrenciler bütünleme sınavına girebilir.
Not yükseltme amacıyla bütünleme sınavına girmek isteyen öÄŸrenciler baÅŸvurularını KTÜ Bilgi Yönetim Sisteminden final sınavı harf notları açıklandıktan sonra yapabilecektir.
ÖÄŸrenci giriÅŸinden giriÅŸ yaptıktan sonra ders iÅŸlemlerinin altında bulunan bütünleme sekmesine tıklayarak seçimini yapabilecektir.
BaÅŸvuru sistemi 26 Ocak 2026 Pazartesi günü sabah saat 08.00'a kadar açık kalacaktır.