Enerji Sistemleri Mühendisliği Bölümümüze Stratejik Plan Başarı Belgesi
KTÜ Of Teknoloji Fakültesi bünyesinde yürütülen 2025 yılı Stratejik Plan çalışmaları sonuçlandı. Yapılan deÄŸerlendirmeler neticesinde, Enerji Sistemleri MühendisliÄŸi Bölüm BaÅŸkanlığı üniversite genelinde en baÅŸarılı 4. bölüm oldu.
Elde edilen bu baÅŸarıdan dolayı Dekan V. Prof. Dr. İrfan ACAR, Bölüm BaÅŸkanlığımıza ve çalışmalarda emeÄŸi geçen tüm ekibe bir teÅŸekkür belgesi takdim etti.
Bölümün stratejik hedeflerine katkı saÄŸlayan ve bu baÅŸarıda payı olan tüm hocalarımızı ve personelimizi tebrik ediyor, baÅŸarılarının devamını diliyoruz.
24 Nisan 2026