Aralık
Enerji Söyleşisi

24 Aralık ÇarÅŸamba günü saat 12.00’de Enerji Kulübü öÄŸrencileri ve öÄŸretim üyelerinin katılımıyla bir "Enerji SöyleÅŸisi" gerçekleÅŸtirildi. Etkinlikte enerji alanındaki güncel geliÅŸmeler ve sürdürülebilirlik konuları ele alındı. Katılımcılar, soru-cevap bölümünde görüÅŸlerini paylaÅŸarak söyleÅŸiye aktif katkı saÄŸladı. Etkinlik verimli tartışmalarla sona erdi.