Ocak
Eğitim Komisyonu Toplantısı
Fakültemiz EÄŸitim Komisyonu 2020 yılının ilk toplantısını 14.01.2020 tarihinde gerçekleÅŸtirmiÅŸtir. Toplantıda Fakültemiz eÄŸitim-öÄŸretim kalitesinin artırılmasına yönelik politikaları üzerinde deÄŸerlendirmeler yapılmıştır. Çok disiplinli takım çalışması uygulaması ile elde edilen kazanımlarla tüm fakülte bünyesinde ortak çalışma prosedürlerinin geliÅŸtirilerek eÄŸitim planlarına yansıtılması; giriÅŸimcilik ve iÅŸ güvenliÄŸi kültürünün kazandırılması için fakülte bünyesinde standart ders içeriÄŸi ve kredisi ile eÄŸitim planlarında zorunlu ders ÅŸeklinde düzenlenmesi; en az B1 seviyesinde ingilizce bilen mühendisler yetiÅŸtirmek üzere politikalar geliÅŸtirilmesi ve eÄŸitim planlarının bu hususta iyileÅŸtirilmesi adına stratejiler komisyonda deÄŸerlendirilerek, alınan kararlar bölümlerde ilgili komisyonlarda ve Fakülte Kurulunda tartışılmak üzere raporlanmıştır.