Farabi Hastanesi İle İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Kapsamında Toplantı Gerçekleştirildi
KoordinatörlüÄŸümüz tarafından düzenlenen ve 05.01.2026 tarihinde Rektörlük Toplantı Salonu'nda Genel Sekreter V. Prof. Dr. Cemil RAKICI, Genel Sekreter Yardımcısı Adem AKTAR, İSGB Koordinatörü ÖÄŸr. Gör. Gülten KURT, Hastane BaÅŸmüdürü İbrahim KÜÇÜK, ÖÄŸr. Gör. Ufuk DOÄžRU, ÖÄŸr. Gör. Hüseyin GÜZELCİK, ÖÄŸr. Gör. Yüksel AY, Mühendis Orhan İSKENDEROÄžLU, HemÅŸire Bedia BİLGÄ°Ç ve Seçil ÅžENER'in katılımıyla gerçekleÅŸtirilen toplantıda, Üniversitemiz bünyesinde yürütülen iÅŸ saÄŸlığı ve güvenliÄŸi süreçlerinin daha etkin ve verimli hale getirilmesi ile personel saÄŸlık hizmetlerinin yürütülmesine iliÅŸkin toplantı gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir.
6331 sayılı İş SaÄŸlığı ve GüvenliÄŸi Kanunu gereÄŸince; Görevlendirilen iÅŸyeri hekimlerimiz tarafından üniversitemiz çalışanlarına yönelik periyodik saÄŸlık muayenelerinin çalışmalarına baÅŸlanmıştır.
07 Ocak 2026