ÖÄžRENCİ VE MEZUNLARLA İLETİŞİM VE ETKİNLİKLERİ KOMİSYONU
|
ÖÄŸr.Gör. Betül AKGÜL (BaÅŸkan)
ArÅŸ. Gör. Selver KOÇ ALTUNTAÅž (Üye)
TuÄŸba GÖGÇE (ÖÄŸrenci- Üye)
|
ÖÄŸrenci İletiÅŸim ve Etkinlikleri Komisyonunun Görevleri:
- Uluslararası iliÅŸkileri araÅŸtırmak, İç Mimarlık ve Mimarlık gündemini takip ederek öÄŸrencilere duyurmak
- ÖÄŸrencilerin hazırlayacağı organizasyonlarda (Tanışma partisi, ÖÄŸrenci buluÅŸmaları..vb.), öÄŸrenciler ve bölüm arasındaki koordinasyonu saÄŸlamak.
- ÖÄŸrenci kulüpleri ile bölüm yönetimi arasındaki iletiÅŸimi saÄŸlamak.
- Mezunlarımız ile iletişimin sağlanması
- ÖÄŸrencilerimizin, yaÅŸadıkları eÄŸitim süreci ile ilgili istek ve düÅŸüncelerini almak amacı ile anketler yapmak ve deÄŸerlendirmek.
- Sınıf temsilcilerinin seçimi ile ilgili iÅŸlemleri yürütmek.
- EÄŸitim-ÖÄŸretim yılları itibarı ile çalışma programları (planlanan/yapmayı hedefledikleri faaliyetler ve bunların takvimi) dönem başında (en geç dönemin ikinci haftasının sonuna kadar) İç Mimarlık Bölüm BaÅŸkanlığına iletilmek.
- Her yıl akademik yılın sonunda komisyon faaliyetlerine ait raporun bölüm baÅŸkanlığına iletmek