"İç Mimarlığa Hoşgeldiniz" partisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü'nün her sene geleneksel olarak ikinci sınıf öÄŸrencilerinin birinci sınıf öÄŸrencileri için düzenlediÄŸi "İç Mimarlığa HoÅŸgeldiniz" temalı partisi, ÖÄŸrenci İletiÅŸim ve EtkileÅŸim Komisyonunun (Doç. Dr. Funda KURAK AÇICI, ArÅŸ. Gör. Selver KOÇ ALTUNTAÅž ve ArÅŸ. Gör. İrem KARADENİZ) organizasyonu ile 4 Kasım 2023 tarihinde saat 17.00-20.00 saatleri arasında İM-1 sınıfı ve iç bahçede gerçekleÅŸmiÅŸtir. Parti, cumhuriyetimizin yüzüncü yılı nedeni ile "Cumhuriyet" temalı olarak tanımlanmıştır. Parti konsepti dahilinde kırmızı-beyaz giyinilmesi beklenmiÅŸtir. Partiye Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cenap SANCAR, Mimarlık Fakültesi Sekreteri Salim ÖZBAKIR, İç Mimarlık Bölüm BaÅŸkanı Prof. Dr. Tülay ZORLU ve İç Mimarlık Bölümü öÄŸretim üye ve elemanları da katılım saÄŸlamıştır.
08 Kasım 2023