Afiş Tasarım Workshopu Gerçekleştirildi
Karadeniz Teknik Üniversitesi İç Mimarlık Bölümü Kültürel Etkinlikler Komisyonu ile İç Mimarlık ÖÄŸrenci Kulübü ortaklığında yürütülen afiÅŸ tasarımı çalıştayı 28-29 Kasım/30 Aralık 2018 tarihlerinde gerçekleÅŸtirildi. İç Mimarlık Kulübünün kendi bünyesinde hazırlamış olduÄŸu bir afiÅŸle bölüm öÄŸrencilerine ilan edilen çalıştaya, 20 öÄŸrenci katıldı. Çalıştayda tasarlanan ürünler, kültürel etkinlikler komisyonu üyeleri ÖÄŸr. Gör.Dr. Dilara ONUR, ÖÄŸr.Gör. Betül AKGÜL, ArÅŸ.Gör. Tolga CÜRGÜL, ArÅŸ.Gör.AyÅŸe ÅžAHİNER TUFAN, ArÅŸ.Gör.Selver KOÇ tarafından oluÅŸturulan jüri üyeleri tarafından deÄŸerlendirildi. DeÄŸerlendirmeler, tartışmalar ve eleÅŸtirilerle geçen 3 günün sonunda afiÅŸ tasarımlarının tümü bölüm koridorlarında sergilenerek akademisyenlerin ve öÄŸrencilerin oylamasına sunuldu. Oylama sonucunda bölümümüzün 2. sınıf öÄŸrencilerinden Betül Bahadır’ın tasarımı birinci oldu. Kendisine ve workshopa katılan diÄŸer öÄŸrencilere Bölüm BaÅŸkanlığı tarafından katılım belgeleri verildi. Birinci olan tasarım 2018-2019 Güz Yarıyılı Seminer Etkinliklerinin ilki olan ve Veysel Acar’ın sunumuyla gerçekleÅŸen ‘Tasarıma Dair Yeni Söylemler’ adlı seminer etkinliÄŸinin afiÅŸi ve davetiyesi olarak kullanıldı.
EtkinliÄŸin görselleri için lütfen tıklayınız...
29 Haziran 2019