2018-2019 Yılı İç Mimarlık Bölümü Dönem Sonu Sergisi Gerçekleştirildi

K.T.Ü. Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümünde her yıl geleneksel olarak düzenlenen İç Mimarlık Bölümü Dönem Sonu Sergisi, 25 Nisan 2019 tarihinde açılmıştır. Aynı gün Sayın Önder Kul tarafından gerçekleÅŸtirilen “İç Mimari Ve Tasarımda Well-being Yaklaşımı” adlı seminer etkinliÄŸi ile paralel olarak, seminer sonunda öÄŸretim elemanları, Önder Kul ve katılımcılar eÅŸliÄŸinde serginin açılışı yapılmıştır. Ayrıca seminer etkinliÄŸinin soru-cevap bölümü de sergi açılışı ve sonrasında devam ederek katılımcılar sergiyi gezmiÅŸlerdir.
İç Mimarlık Bölümü Dönem Sonu Sergisi çeÅŸitli derslerden dönem sonunda elde edilen ürünlerin, her yıl farklı düzenlemelerle bir sergi etkinliÄŸinde bir araya getirilmesi ÅŸeklinde gerçekleÅŸmektedir. 2018-2019 yılı içerisinde uygulamalı olarak yürütülen proje, mobilya tasarımı, restorasyon, temel sanat eÄŸitimi, grafik model anlatımı gibi derslerin dönüm sonunda elde edilen 2 ve 3 boyutlu ürünleri, dönem sonuna kadar bu sergide sergilenmiÅŸtir.
29 Haziran 2019