duyurular

22

Ekim

İç Mimarlık Bölümü Öğrenci Temsilcisi Seçimi Sonuçları Açıklandı

İç Mimarlık Bölümü

2025-2026 akademik yılı İç Mimarlık Bölümü öÄŸrenci temsilcisi seçimi 22 Ekim 2025 tarihinde 10.00-10.30 ve 15.00-15.30 saatleri arasında İm4 dersligi önünde gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. ÖÄŸrenci ve mezunlarla İletisim ve Etkinlikleri Komisyonu baÅŸkanı ÖÄŸr. Gör. Betül AKGÜL ve üyesi ArÅŸ. Gör. Selver KOÇ ALTUNTAÅž'ın koordinatörlüÄŸünde tamamlanan seçim sonuçları aÅŸağıdaki gibidir:
1. Sınıf temsilcisi: Irmak ÖZAHİSAKLI
2. Sınıf temsilcisi: Ebrar DAŞKIN
3. Sınıf temsilcisi: Beyza AKKAN
4. Sınıf temsilcisi: TuÄŸba GÖGÇE
ÖÄŸrenci temsilcilerimize  görevinde baÅŸarılar dileriz.

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç