Öğretim Üyelerimizle İstişare Toplantılarımız Devam Ediyor
Hastanemizdeki tüm çalışan gruplarıyla periyodik olarak yapılan istiÅŸare toplantılarına “ÖÄŸretim Üyeleri” ile devam edildi. Hastanemiz, ulusal ve uluslararası alanda saÄŸlık hizmetlerini sunmada önde gelen kuruluÅŸlardandır. Yaklaşık 40 yıllık köklü bir geçmiÅŸi olan hastanemizde pek çok anabilim/bilim dalında yetkin ve tecrübeli doktoru kadrosunda bulundurmaktadır. Hastanemizde görev yapan doktorlarımız, hem KTÜ Tıp Fakültesi’nde doktor adaylarına ders vermekte, hem hastanemizde teÅŸhis tedavi iÅŸlemlerini yürütmekte hem de asistan olarak baÅŸlayan pek çok pratisyen doktoru uzman doktor olarak yetiÅŸtirmektedir. Tüm bu süreçlerle beraber tıbbi araÅŸtırmalar, projeler yapıp bilime pek çok yeni katkı sunmaktadırlar. ÖÄŸretim üyelerimizin sorunları, çözüm önerileri, iÅŸleyiÅŸteki aksaklıklar, hastane yönetim süreçlerine dair sunmak istedikleri katkılar gibi pek çok konuda yapılan istiÅŸare toplantısı BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž baÅŸkanlığında düzenlendi. BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž, öÄŸretim üyelerimize hastanemizdeki eÅŸsiz çalışmaları, fedakarlıkları ve katkıları için teÅŸekkürlerini dile getirdi. Ayrıca mevcut ve planlanan projelerden, aldıkları yeni kararlardan bahsetti. ÖÄŸretim üyelerimiz, uygulamalardan memnuniyetlerini belirttiler ve desteklerini ilettiler. Tüm bu stresli ve yoÄŸun tempoda hastanemiz yönetimiyle ilgili fikir alışveriÅŸine de zaman ayırdıkları için kendilerine minnettarız.
26 Åžubat 2021