14 Mart Tıp Bayramı KTÜ Farabi Hastanesi'nde Yapılan Etkinlikle Kutlandı
14 Mart Tıp Bayramı kutlamaları sabah meydandaki Atatürk anıtına çelenk koyulması ile baÅŸladı. Ardından KTÜ Farabi Hastanesi Prof. Dr. Aydın İnal Amfisi'nde yapılan etkinlikle devam etti. Buradaki etkinliÄŸe KTÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. NeÅŸe Kaklıkkaya ve yardımcıları, KTÜ Farabi Hastanesi BaÅŸhekimi Prof. Dr. Celal TekinbaÅŸ ve yardımcıları, Trabzon Tabip Odası BaÅŸkanı Dr. Kibar YaÅŸar Güven ve Yönetim Kurulu Üyeleri, KTÜ Farabi Hastanesi çalışanları ve öÄŸrencilerin yanı sıra, emekli ve farklı hastanelerde çalışan hekimler katılım gösterdi.
Her yıl geleneksel olarak yapılan etkinlikte Trabzon Tabip Odası tarafından meslekte 25. 40. ve 50. hizmet yılını dolduran hekimlere plaketleri verildi.
Tüm saÄŸlık camiası için 14 Mart Tıp Bayramı’nın hayırlara vesile olmasını diliyoruz.
14 Mart 2024