Ocak
COVİD-19 Aşılama İşlemi Başladı!
BAŞHEKİMLİK

TÜM PERSONELİMİZİN DİKKATİNE !!!
Hastanemiz COVİD-19 aşılama iÅŸlemi aÅŸağıda belirtilen gün ve saatler arasında B Blok -1 Aşı Ünitesi’nde yapılacaktır. Randevular E-Nabız, MHRS Sistemleri üzerinden alınabilmektedir.
14/01/2021 PerÅŸembe 09.00-12.00 , 13.00-21.00
15/01/2021 Cuma 08.30-12.00 , 13.00-21.00
16/01/2021 Cumartesi 09.00-12.00 ,13.00-17.00
17/01/2021 Pazar 09.00-12.00 , 13.00-17.00
18/01/2021 Pazartesi 08.30-12.00 , 13.00- randevular sonlanıncaya kadar.
SaÄŸlıklı günler dileriz.
KTÜ FARABİ HASTANESİ BAÅžHEKİMLİĞİ