Eylül
Türk-Japonya İkili İşbirliği kapsamında 07.09.2018 tarihinde Bilimsel Toplantı gerçekleştirildi
Eczacılık Fakültesi
Fakültemiz, Ege Üniversitesi ve Kumamoto Üniversitesi (Japonya) ortaklığında ikili iÅŸbirliÄŸini geliÅŸtirmek ve TÜBİTAK tarafından desteklenen ikili iÅŸbirliÄŸi projesi kapsamında “Collaborative research on development of anti-cancer Gypsogenin derivatives” konulu uluslararası bilimsel toplantı 07.09.2018 tarihinde Fakültemizde gerçekleÅŸtirildi.
Toplantı, Fakültemiz ÖÄŸretim Üyesi Prof. Dr. Nurettin Yaylı koordinatörlüÄŸünde Japonya Kumamoto Üniversitesinden Prof. Dr. Masami Otsuka, Doç. Dr. Mikako Fujita ve Dr. Halil İbrahim Çiftci, Ege Üniversitesi Fen Fakültesinden Doç. Dr. Safiye Öztürk’ün katılımı ile gerçekleÅŸtirildi. Toplantıda, ikili iÅŸbirliÄŸi kapsamında kanser tedavisine yönelik geliÅŸtirilen ilaç molekülleri hakkında sunumlar gerçekleÅŸtirildi.