Mayıs
Sınıf temsilcileri ile toplantı yapıldı
Eczacılık Fakültesi
9 Mayıs 2019 tarihlerinde Fakültemiz sınıf temsilcileri ile toplantı yapıldı. Toplantıya Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Ufuk ÖZGEN, Dekan Yardımcıları Doç. Dr. Dilek KUL ve Doç. Dr. Sermet YILDIRMIÅž ile her sınıfın öÄŸrenci temsilcisi katıldı. ÖÄŸrenciler kendi temsil ettikleri sınıf arkadaÅŸlarından aldıkları görüÅŸ ve önerileri aktardı ve eÄŸitim-öÄŸretimin geliÅŸtirilmesi için karşılıklı görüÅŸ alışveriÅŸinde bulunuldu. Ayrıca, daha önce 05.12.2018 tarihinde yapılan ilk toplantıdan bu toplantıya kadar olan süreçte eÄŸitim-öÄŸretimin iyileÅŸtirilmesi için yapılanlar ve gelecekte yapılması planlananlar ile ilgili bilgilendirme yapıldı.