Nisan
Fakültemiz Öğretim Üye ve Elemanları Eğiticilerin Eğitimi programına katıldı
Eczacılık Fakültesi
Fakültemiz ÖÄŸretim Üye ve Elemanları 08-12 Nisan 2019 tarihleri arasında Trabzon Üniversitesi Sürekli EÄŸitim Merkezi tarafından gerçekleÅŸtirilen EÄŸiticilerin EÄŸitimi programına katıldı. Fakültemiz Uygulama Eczanesi’nde yürütülen programda ÖÄŸretim Üye ve Elemanlarımıza ölçme-deÄŸerlendirme, aktif öÄŸrenme, etkili sunum hazırlama teknikleri ve modern sunum yöntemleri gibi pek çok konuda eÄŸitim verildi ve uygulamalar yapıldı.