13-20 Aralık 2016 tarihinde 4. Sınıf öÄŸrencilerimiz Farmasötik Kimya IV dersi kapsamında hazırdıkları posterleri ve sözlü sunumlarını katılımcılara sundular.
Sunumlar için öÄŸrencilerimizi tebrik eder, baÅŸarılarının devamlarını dileriz.