Mayıs
2016-2017 Dönemi Eczacılık Fakültesi Geleneksel Beyaz Önlük Töreni gerçekleştirildi
Dekanlık
Karadeniz Teknik Üniversitesi Eczacılık Fakültesi “Geleneksel Beyaz Önlük Giyme Töreni” Karadeniz Teknik Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi ReÅŸit TarakçıoÄŸlu Salonu’nda yapıldı.
Törene, Eczacılık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Feride Sena SEZEN, SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sevilay HİNTİSTAN ve Eczacılık Fakültesi öÄŸretim üyeleri katıldı. Tören, saygı duruÅŸu ve ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla baÅŸladı.
Eczacılık Fakültesi Analitik Kimya Anabilim Dalı BaÅŸkanı Doç. Dr. Dilek KUL yaptığı açılış konuÅŸmasında, eczacılık mesleÄŸini ve eczacılık fakültelerinin hedeflerini anlattıktan sonra eczacı adaylarına seslenerek “Beyaz önlüÄŸü giymek, eczacı olma yolundaki ilk merasimdir ve mesleÄŸe atılan ilk adımı temsil etmesi nedeniyle önemlidir. MesleÄŸinizi iyi öÄŸrenin ve aÅŸk ile yapın” dedi. Doç. Dr. Dilek KUL konuÅŸmasını, bu mutlu günü paylaÅŸtıkları için törene katılan misafirlere fakülte adına teÅŸekkür ederek tamamladı.
Tören, birinci sınıf öÄŸrencilerine Eczacılık Fakültesi öÄŸretim üyeleri tarafından beyaz önlüklerinin giydirilmesi ve ardından da birinci sınıf öÄŸrencilerinin kendi belirlemiÅŸ oldukları “öÄŸrenim hayatları boyunca uyacakları etik deÄŸerler” in okunması ile devam etti. Tören, toplu fotoÄŸraf çekimi ve ardından da mini kokteyl ile sona erdi.