KTÜ Diş Hekimliği Fakültesi Öğrencilerinden Doğa ile İç İçe Bir Etkinlik
Fakültemiz öÄŸrencilerinin oluÅŸturduÄŸu KTÜ DiÅŸ HekimliÄŸi AraÅŸtırma Kulübü, yoÄŸun geçen akademik dönemin ardından moral ve motivasyon amacıyla Giresun – Ordu Gezisi düzenledi. Etkinlik, 1 Kasım Cumartesi günü sabah saat 08.00’de DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi önünden hareketle baÅŸladı. Gün boyunca öÄŸrenciler; Kuzalan Åželalesi, Mavi Göl, Göksu Travertenleri, Ordu Teleferik, Ordu Boztepe, Ordu DaÄŸ Kızağı ve Ordu Ters Ev gibi bölgenin doÄŸal ve turistik güzelliklerini ziyaret etti. Katılımcılar, Karadeniz’in eÅŸsiz doÄŸası ve temiz havası eÅŸliÄŸinde keyifli bir gün geçirirken, aynı zamanda fakülte içi dayanışma ve arkadaÅŸlık baÄŸlarını güçlendirme fırsatı buldu. DiÅŸ HekimliÄŸi AraÅŸtırma Kulübü üyeleri, bu tür etkinliklerin öÄŸrencilerin motivasyonunu artırdığını ve akademik yoÄŸunluÄŸun ardından dinlenme fırsatı sunduÄŸunu ifade etti.
06 Kasım 2025