Ar-Ge ve Yenilik Odağında 2025 Yılı Değerlendirme Toplantısı
Üniversitemiz Atatürk Kültür Merkezi M. ReÅŸit TarakçıoÄŸlu Salonu’nda, Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI’nın baÅŸkanlığında “Ar-Ge ve Yenilik Odağında 2025 Yılı DeÄŸerlendirme ve Gelecek Dönem Planlaması” Toplantısı gerçekleÅŸtirildi.
Toplantıya; Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI’nın yanı sıra Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž, Dekanlar, Dekan Yardımcıları, Enstitü, Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (UYGAR), Meslek Yüksekokulu ve Yüksekokul Müdürleri ile Bölüm BaÅŸkanları katıldı.
Toplantı, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Faruk URSAVAÅž’ın sunumuyla baÅŸladı. Sunumda; "AraÅŸtırma Üniversitesi" performansı, araÅŸtırma kapasitesi ve kalitesi, etkileÅŸim ve iÅŸ birliÄŸi faaliyetleri, eÄŸitim-öÄŸretim süreçleri, AraÅŸtırma Üniversiteleri performans izleme kriterleri, bilimsel yayın sayıları, kurum içi proje destekleri, yayın destekleri ile KTÜ'nün 2026 ve 2027 yılına yönelik planlamaları hakkında, katılımcılara kapsamlı bilgi aktarıldı.
Sunumun ardından deÄŸerlendirmelerde bulunan Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI, KTÜ'nün araÅŸtırma odaklı büyüme vizyonuna dikkat çekti. Rektörümüz, yaptığı açıklamada “AraÅŸtırma kapasitemizi ve akademik üretkenliÄŸimizi artırmak, nitelikli öÄŸrenci yapımızı daha da güçlendirmek ve Üniversitemizin geliÅŸimini sürdürülebilir ÅŸekilde ileri taşımak, temel önceliklerimiz arasındadır. Bu doÄŸrultuda yürüttüÄŸümüz çalışmaların, AraÅŸtırma Üniversitesi performans göstergelerine ve ulusal-uluslararası sıralamalara, daha güçlü ÅŸekilde yansıması için tüm birimlerimiz ile birlikte topyekûn bir anlayışla çalışmaya devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
23 Ocak 2026