Enstitümüz Birim Kalite Komisyonu, Paydaş Katılımıyla Yeni Dönem Çalışmalarını Başlattı

Üniversitemiz Adli Bilimler Enstitüsü Birim Kalite Komisyonu, 30 Aralık 2025 tarihinde gerçekleÅŸtirilen üye güncellemesinin ardından, yeni dönem çalışmalarını planlamak üzere bugün (20 Ocak 2026) ilk toplantısını gerçekleÅŸtirdi.
Enstitü yönetimimiz, idari personelimiz, KALPER temsilcimiz ve öÄŸrenci temsilcimizin katılımıyla gerçekleÅŸtirilen toplantıda; enstitümüzün kalite güvencesi sistemi, eÄŸitim-öÄŸretim süreçlerinin iyileÅŸtirilmesi ve 2026 yılı kalite hedefleri masaya yatırıldı.
GeniÅŸ bir paydaÅŸ katılımıyla gerçekleÅŸen toplantıda, komisyon üyeleri kendi sorumluluk alanlarındaki görüÅŸ ve önerilerini paylaÅŸtı. Toplantı, kalite kültürünün enstitü genelinde yaygınlaÅŸtırılması ve öÄŸrenci odaklı yaklaşımın güçlendirilmesi yönündeki ortak irade ile sona erdi.
20 Ocak 2026